Twój tekst jest po prostu jednym z wielu wiadomości są odbierane w tym samym czasie lub po prostu będzie czytelnik otrzyma twoje? Gdzie jest czytelnik, kiedy, iw jaki nastrój będzie on lub ona będzie po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia?
Jest to o wiele więcej pracy, niż spodziewali się, zanim jeszcze rozpoczął zarys? Dobrze, jeśli naprawdę chcemy być przekonujący, etapy te są ważne i wysiłek się opłaci.
W tym momencie wiesz, co chcesz osiągnąć, wiesz trochę lub dużo o tle czytelnika, a wiesz media będziesz używać do komunikacji pisemnej. Teraz nadszedł czas, aby określić, jakie wiadomości są. Tak naprawdę jest to równowaga między tym, co chcesz przekazać i co słuchacz musi zapoznać się przekonać w kierunkach, które starasz się przekonać. Jeśli nie myśleć o wiadomości w kategoriach, które są dopuszczalne do czytnika, jesteś wysiłki będą tonąć szybciej niż ciężkiego rocka w stawie wody.
Następnie można ułożyć konspekt. Istnieje wiele wzorów do naśladowania, które mogą dać ci ramy. O pięć, które mogą być stosowane pojedynczo lub w kombinacji:
1. Wspólna formuła copywriting jest AIDA (uwaga - jak uwagę nagłówek), odsetki (wychwytywania i utrzymać zainteresowanie czytelników), pożądanie (build pragnienie) i działanie (przenieść czytelnika do działania).
2. Inna formuła stosowana w sprzedaży jest Neil Rackham za SPIN model. To jest S (zrozumieć sytuację - jako pisarz można opisać sytuację w taki sposób , że dostaje czytelnikowi odnoszą się do perspektywy perswazji może odwołując się do pragnień - te szczególnie niespełnione), P (zidentyfikować problem), I (pokaż implikacja problemu) i N (prowadzą czytelnika do zrealizowania on lub ona musi co się przekonać kierunku).
3. Studia przypadków może być bardzo skuteczne do wpływania. Prosty model działa dobrze. Problem - Akcje - Wyniki: stan problemu (i konsekwencje), zapewnienie działania podjęte w celu rozwiązania problemu, a następnie opisać osiągniętych wyników (i odnoszą się one do czytnika).
Wpis zawdzięczamy